„ You’re the big deal for me”


11 września ukazać się ma nowa ksiażka Laurelin Paige, która jest moją drugą ulubioną autorką. Oczywiście, należąc do jej osobistego ARC teamu, miałam okazję przeczytać „Dirthy Filthy Rich Love” przed premierą. Jest na co czekać!

Mieliście możliwość zobaczyć moją reakcję na facebooku, jak otrzymałam DFRLove szybciej, niż to było zaplanowane. Wyszło, że agentka Laurelin wysyłała na czytniki o 2 w nocy w Chicago. W Polsce była wtedy 9 rano. Zaparzyłam, więc kawę, usiadłam na łożku i zabrałam się za czytanie. Długo nie było mi dane wgłębić się w świat Donovana i Sabriny, bo musiałam się pakować na wakacje. 
Jednak 12 godzin jazdy sprawiło, że ukończyłam tę pozycję. Dodatkowo dowiedziałam się, że będą jeszcze dwie nowelki z tej serii, a jedna w tym roku!
Nawet nie wiecie jak się cieszę. 
Co więcej, uważam, że „The Dirty Duet” jest NAJLEPSZĄ serią, jaką miałam okazję czytać od Laurelin Paige.

“Donovan. Fucking Donovan in his tailored suit and five o’clock shadow”

Spotykamy się ponownie z przystojnym i władczym Donovanem Kincaidem oraz Sabriną Lind, która podjęła pracę w firmie Kincaid-King. W poprzednim tomie, którego recenzję możecie przeczytać TUTAJ, dziewczyna zrozumiała, że jest zakochana w Donovanie. On jednak miał pewien sekret, którego tutaj też nie zdradzę, napisze jednak, że ten właśnie sekret stał się przyczyną ich rozstania, a co za tym idzie budowania zaufania między tą dwójką od podstaw.

“I want you with me to keep you safe, yes but also because I want you in every part of my world. I want it to be our world.”

Weston bierze ślub z Elizabeth, który jest ustalony odgórnie, aby dokonała się fuzja dwóch firm. Nasi główni bohaterowie są na tym ślubie jako para, a tam Sabrina widzi mężczyznę, który przypomina jej Theo…, tego samego od którego Donovan ją uratował. Między nimi pojawia się uczucie, które zostaje zniszczone przez męską połowę „związku”. Sabrina wycofuje się i próbuje zrozumieć motywy działania Donovana, ale jest jej ciężko pojąć tok myślenia tego mężczyzny. Nie jest to łatwe, gdyż Kincaid jest tak złożoną postacią, że czytając tę historię dość często mrugałam oczami myśląc, jaki zajebisty z niego facet. Uwierzcie mi, każda z nas by go chciała. 
Kiedy już myślałam, że sielanka będzie do końca i książka zacznie mi się nudzić, w życiu Sabriny stało się coś, co sprawiło, że przysiadłam jeszcze bardziej do czytnika i nie mogłam się oderwać, aż do samego epilogu.

Niezmiernie cieszę się, że autorka pokazała nam rodziców Donovana, otwierając przed nami nowy świat. Miło było czytać o życiu Kincaida szczególnie, że jest on moją słabością. 
Nie mogę Wam za dużo opisać, choć nawet nie wiecie jak bardzo bym chciała, ale nie chce Wam zabierać radości z czytania, bo ta seria ukaże się w naszym kraju. Byle szybko, bo chce to przeczytać jeszcze raz.
Laurelin Paige z każdą kolejną książką sprawia, że uwielbiam czytać jej pozycje. Pamiętam do dziś jak pisałam, że Hudson nie przypadł mi do gustu. Przemogłam się i czytałam dalej pozycje przez nią napisane i jak teraz o tym pomyślę to nie żałuję. Naprawdę było warto. 

Donovana pokochałam od nowelki, która była wydana zanim wyszedł pierwszy tom. Weston okazał się sympatycznym chłopakiem, który idealnie nadaje się na sąsiada, a nie chłopaka. Sabrina zaś, jest młodą, rozsądną i delikatną dziewczyną, która bierze życie takim, jakie jest i stara się poprawić świat ludzi dookoła. W ponurym życiu Donovana staje się ona światełkiem, które sprawia, że mężczyzna zaczyna się uśmiechać i czuć. Stara się pokazać jej swoją miłość, mimo że nie miał wzorca tego uczucia. 

“This isn’t how everyone wants to be loved. But it’s how I want to be loved. I love the way you love me.”

„Dirty Filthy Rich Love” jest książką pełną pasji, pożądania, miłości i odrzucenia. Miłość Lind i Kincaida nie jest łatwa, wręcz przeciwnie. Oboje mają problemy, ale uparcie starają się je rozwiązać, aby móc ze sobą być i cieszyć się sobą wzajemnie. Każde z nich ma swoje lęki i bagaż życiowy, jednak oboje chcą dobra drugiego, nie patrząc na siebie. Jest to pozycja inna, niż wszystkie dotychczasowe książki Laurelin Paige. Wciąga, zaskakuje i porywa Czytelnika w świat bogatych mężczyzn, którzy starają się dla swoich wybranek na każdy możliwy sposób. A uwierzcie mi… Donovan ma bardzo dziwną drogę, do osiągnięcia swojego celu. Polecam jak najbardziej!

Dziękuję Laurelin Paige za możliwość przeczytania tej pozycji.


copyright © . all rights reserved. designed by Color and Code

grid layout coding by helpblogger.com