[Manga, też książka] „Chainsaw Man” | Tatsuki Fujimoto (1-5)


Barwne i krwawe.

Nie napiszę nic nowego, „Chainsaw Man” kupił mnie swoimi barwnymi obwolutami, które kuszą oko, jednocześnie je zaspokajając. Już na starcie wiedziałam, że ta manga będzie dość specyficzna, ale nie sądziłam, że..., aż tak. I co najlepsze: podoba mi się ten pomysł!

FABUŁA

Denji jest ubogim chłopakiem. Wszystko za sprawą ojca, który po śmierci zostawił mu miliony jenów długu. Chłopak razem z demonem Pochita, który wygląda jak mops, pracuje jako Łowca demonów, za marne wynagrodzenie. Pewnego dnia Denji zostaje zdradzony i zabity, a jego przyjazny demon postanawia uratować mu życie oddając serce, które bije w Denjim. A wraz z tym poświęceniem chłopak staje się półdemonem. Szybko zostaje zwerbowany do specjalnej instytucji, w której są podobni do niego, a wraz z nowo poznanymi osobami udają się na misję zabicia demona, który zapętla czasoprzestrzeń. Makima, będąca szefem ich oddziału proponuje Denjiemu układ – zabicie demona broni palnej w zamian za spełnienie jednego życzenia. Denji chce zostać mężczyzną, pomacać kobiece piersi, a nawet spróbować czegoś więcej, dlatego chętnie przystaje do zakładu. Denji nie sądził, że poświęcenie przyjaciela sprawi, że będzie w ciągłym niebezpieczeństwie. Po druzgocącym ataku tajemniczego ugrupowania polującego na serce Denjiego, członków specjalnego oddziału Demonobójczego ogarnia niepokój. W zaistniałej styuacji Denji i Power rozpoczynają morderczy trening pod okiem najsilniejszego łowcy demonów. Szybko okazuje się, że ćwiczenia fizyczne to nie wszystko, a aby przechytrzyć wroga trzeba wymyśleć na niego dobrą pułapkę. Tymczasem na drodze Akiego staje demon, z którym wcześniej współpracowała Himeno. Chłopak pałający zemstą za śmierć przyjaciółki jest zmobilizowany, aby otrzymać zadośćuczynienie. Denji zaś ponownie musi walczyć o swoje życie, swoje serce i samego siebie. Jak zakończy się pojedynek człowieka piły i Miecza Samuraja?

OPRAWA GRAFICZNA

Orgazm dla oczu. „Chainsaw Man” to prawdziwy orgazm dla oczu. Obwoluty tej mangi są barwne niczym papugi, choć pod nimi nie kryje się nic poza pojedynczym rysunkiem i kolorowym tłem. Kreska tej mangi także jest przyjemna dla oka. Nieco ostra, nieco miękka, a mimo wszystko tak się łączy, że czytanie tej historii mnie wciągnęło, porwało i zapewniło świetną rozrywkę, która trwała długi czas, a mimo pięciu tomików i tak czuję niedosyt i chce więcej. Na całe szczęście to „więcej” jest !

OPINIA OGÓLNA

„Chainsaw man” to manga, która okazała się hitem! Szczerze? Długo leżała na półce i czekała na swoją kolej, a kiedy już po nią sięgnęłam wciągnęłam wszystkie pięć tomików, jakie miałam na jeden raz i momentalnie zapragnęłam więcej. Całe szczęście wydawnictwo Waneko jest na tyle miłe i dobre, że kolejne części są już dostępne i niebawem będą moje. Co więcej cała manga ma jedenaście tomików, a ten ostatni jest już w zapowiedziach to wyobraźcie sobie teraz moją radość!
Przepiękna rozwałka, chłopak który pragnie spełnić swoje jakże proste marzenia i kobiety, które wiedzą, jak wykorzystać Denjiego do własnych celów - „Chainsaw man” to historia, która porwała mnie od pierwszej strony i nie pozwoliła się od siebie oderwać, póki nie zabrakło mi tomików. Takie mangi to ja uwielbiam. Takie mogę czytać bez końca. Koniecznie sięgnijcie po tę mangę, jeżeli jesteście fanami dark fantasy, komediowego horroru, a przede wszystkim akcji! Akcji, która tutaj wylewa się z każdej strony mangi. Nie wspominając już nawet o świetnej kolorowej oprawie graficznej tej mangi. „Chainsaw man” to historia, którą każdy fan japońskich komiksów powinien mieć na półce.

copyright © . all rights reserved. designed by Color and Code

grid layout coding by helpblogger.com