PODSUMOWANIE LUTY 2018



Lepiej nie będzie.




Naprawdę myślałam, że styczeń poszedł bardzo dobrze. Z takim mocnym rozmachem. Tu, zaś okazało się, że drugi miesiąc w roku był jeszcze bardziej udany. I pod względem czytelniczym i pod względem książkowym. 


Mogę się na przykład pochwalić, że nie kupiłam sobie żadnej książki, ani mangi. Chwalę się, dlatego, że dzięki temu mam więcej miejsca na kolejne miesiące (żartuje, nie mam miejsca). Naprawdę męczy mnie to, że nawet jak człowiek ma już konkretną pasję, jaką są książki to jego mieszkanie wiecznie jest za małe na ich kolekcjonowanie. Powinno być jakieś zaginanie wielkości pokoju względem ilości książek, że na przykład im więcej książek masz, tym bardziej pokój się rozszerza. 
No, ale przejdźmy do rzeczy. 

W lutym przeczytałam siedemnaście (17!) książek, co jest dla mnie już lekko chore. Żebym jeszcze się spieszyła czy coś, a ja więcej grałam, albo nie robiłam nic, zamiast czytać. Ten wynik dał mi w sumie 5543 strony. 
Wspominałam już, iż nie kupiłam żadnej książki, ale za to otrzymałam ich cały ogrom.


Od wydawnictwa Czwarta Strona udało mi się dostać „Raczej szczęśliwy niż nie” Adama Silvery, którego recenzję możecie przeczytać pod tym linkiem




Od księgarni dadada.pl dostałam pozycję, na którą czatowałam od stycznia, czyli „Chłopak, który bał się być sam”. W sumie to moje przeczucie mnie nie zawiodło, że jest to dobra książka. 




Od wydawnictwa Kobiecego otrzymałam marcowe premiery „Zapytaj astronautę” Tima Peake’a oraz „ Wyśnione życie” Cynthii Swanson. Przy okazji wpadł też „Antybrat” autorstwa Tijan i mój ukochany „Tyran” od T.M. Frazier. Tak jak pisałam na facebooku, czy w recenzji „Zapytaj astronautę” to MUST READ w marcu. Miejcie to na uwadze.
Od wydawnictwa Media Rodzina wpadły dwie książki – ostatnia część „Trylogii czasu” Krestin Gier, czyli „Zieleń szmaragdu” oraz niespodziewane „Royal. Królewstwoze szkła”.


Od wydawnictwa Insignis otrzymałam „Fale ciemności” Aarona Rosenberga, które ponownie zabrały mnie w świat mojej ulubionej gry World of Warcraft. 




Editio Red tym razem podesłało mi moją rekomendację „Zakazany układ” K.N.Haner, a także „Sweet Cheeks” K. Bromberg i „Pan O” Lauren Blakely. 




Wydaawnictwo YA! poszalało z paczkami, gdyż otrzymałam od nich całą serię autorstwa Colleen Hoover „Pułapka uczuć” oraz „ Do zobaczenie w kosmosie” Jacka Cheng’a. 












Od Edipresse Polska otrzymałam „Bez pożegnania” Mii Sheridan, czyli jej najnowszą książkę, którą znam od strony angielskiej, a także „Tamtą dziewczynę” Erici Spindler, której okładka mnie zachwyca, nawet teraz. 




Od samej autorki Anny Sznajder otrzymałam jej książkę „Niczyja”, którą aktualnie czytam i jestem nią oczarowana bez reszty. 
Na koniec zostawiłam „Present Perfect” od wydawnictwa Niezwykłego. Książkę, którą czytałam po polsku i która boli podwójnie. Odkładam jej recenzje i odkładam, ale w końcu będę musiała i ją napisać. 
W sumie w lutym otrzymałam osiemnaście książek. Patrząc na to, że przeczytałam siedemnaście mogę stwierdzić, że nawet nieźle mi idzie ze zmniejszaniem stosu wstydu (jednego z trzech). 

Do dodatkowych sukcesów mogę zaliczyć rozpoczęcie współpracy z wydawnictwem Kotori, od którego na start otrzymałam „Totally Captivated”, którego pierwsze tomy są już w poście na blogu oraz „Rycerzy Sidonii”, których nie mogę się doczekać, ale czekam na konkretnego kaca, aby wyleczyć go mangami. 

Książki przeczytane:


Przyznam szczerze, że w tym miesiącu nie będzie jednej najlepszej książki. Będą dwie!
„Zapytaj astronautę” oraz „Present Perfect”. 
Zaś najgorszą zostaje „Royal. Królewstwo ze szkła.”. Dlaczego? Przeczytajcie w recenzji. Skutecznie wymazałam tę książkę z pamięci. 
Kiedy piszę to podsumowanie jest marzec, a ja oczywiście jestem w ciemnej… ( tu sobie dopiszcie) z postami. Za oknem śnieg pada, mróz trzyma i całe szczęście, bo trzeba jeździć na nartach.

Jak Wam poszło w lutym? Ile przeczytaliście?

PS. Link do tła - TU

copyright © . all rights reserved. designed by Color and Code

grid layout coding by helpblogger.com