„Podróż przez Azeroth. Wschodnie Królestwa.” - Christie Golden


Zapraszam na wycieczkę.

„Podróż przez Azeroth. Wschodnie Królestwa.” to książka, której wypatrywałam, jak niektórzy pierwszego dnia lata. Już po okładce wiedziałam, że będzie to naprawdę pięknie wydana pozycja, która zachwyci mnie nie tylko tekstem, ale też obrazem. Nie myliłam się ani trochę.

Każdy grasz gry World of Warcraft co najmniej raz był w Wichrogrodzie. Białe strzeliste wieże z kolorowymi dachami wyróżniającymi się na tle błękitnego nieba, otwarty dla wszystkich zamek w którym Anduin Wrynn przyjmuje wszystkich bez najmniejszych problemów. Słynny dystrykt, na którym naprzeciwko domu aukcyjnego jest bank i fontanna, a także tłumy graczy. Jednak Wichrogród to nie jedyne miasto znajdujące się we Wschodnich Królestwach, które sprawia, że graczom szybciej biją serca. Od pięknej i nieskazitelnej Srebrnej Luny po ponurą wieżę w Karazhanie, która kryje za sobą historię. Wszystkie te miejsca opowiadają trudną i czasami krwawą przeszłość Wschodnich Królestw. Wraz z mistrzem szpiegów Matiasem Shawnem oraz kapitanem Flynnem Fairwindem udajcie się w ekspedycję, która na celu ma opisanie nie tylko najważniejszych miejsc Wschodnich Królestw, ale także oręża, zbroi i mocy, które nie zostały jeszcze odkryte.
Wsiądziecie na pokład tego statku?

Na starcie powinnam Was ostrzec, że nie umiem pisać złych słów o World of Warcraft. Choć granie w tę grę zabiera mi mnóstwo czasu, czerpię przyjemność z każdej sekundy, a kiedy nie gram, staram się nadrabiać książki i informacje dotyczące tego świata. Jestem uzależniona od świata World of Warcraft i nie boję się do tego przyznać. I nie, nie chce się z tego leczyć.

„Podróż przez Azeroth” to kolejna książka mojej ulubionej autorki, która pisze pozycje oparte na WoWie, czyli Christie Golden. Sama Chirstie przyznaje, że także odwiedza komputerowy Azeroth, stąd jej wiedza o grze jest realna, a książki, które wychodzą spod jej pióra czyta się naprawdę przyjemnie.

Miło było zwiedzić Wschodnie Królestwa teraz, kiedy nie gram w World of Warcraft. Odświeżyłam sobie wiedzę, którą znałam, a przy okazji dowiedziałam się nowych informacji. Świat gry Blizzarda jest tak bardzo rozwinięty, że nie można ogarnąć go w jeden dzień, dlatego pozycje opowiadające o grze i skupiające się na krainach w których poruszamy się siedząc prze komputerem są niezwykle ważne, bowiem świeży gracz po takiej książce nie wchodzi w świat gry w ciemno.
Mam nadzieję, że Christie Golden ma w planach opracować także taką pozycję o Kalimdorze, Pandarii, Northen Kingdom i nowszych krainach świata World of Warcraft. Chce je wszystkie.

„Podróż przez Azeroth. Wschodnie Królestwa.” to pozycja dla każdego fana gry i książek z uniwersum WoWa, ale też bardzo dobra książka dla początkującego czytelnika, czy gracza tejże gry. Pamiętajcie tylko, że jeżeli wciągniecie się w World of Warcrat to wyjść z niego będzie naprawdę ciężko. Wiem po sobie. Niemniej jednak polecam Wam tę pozycję, bo jest ona nie tylko skarbnicą wiedzy o Wschodnich Królestwach, ale też pięknym wydaniem, na którym można zawiesić oko na dłużej.

copyright © . all rights reserved. designed by Color and Code

grid layout coding by helpblogger.com