„After. Powieść graficzna” - Anna Todd


Ach ten Hardin.

Nie czytałam żadnej książki z serii „After” i jeżeli mam być szczera to nie zamierzam. Po powieść graficzną wydaną przez Niegrzeczne Książki sięgnęłam, ponieważ miałam nadzieję, że być może ta ckliwa historia przemówi do mnie w postaci komiksu, które czytam na potęgę. Czy Anna Todd kupiła mnie tą historią?

Tessa jest jedną z tych dziewczyn, które doskonale wiedzą, jak będzie wyglądać ich przyszłość. Dziewczyna właśnie zaczyna studia, chce zdobyć pracę w wydawnictwie, a do tego ma kochającego chłopaka Noaha, który jest idealnym kandydatem na troskliwego męża. Tessa nie jest fanką imprez studenckich. Od samego początku planowała nie brać w żadnej udziału, co okazuje się być dość trudne. Na kampusie Tessa poznaje Hardina, który jest spełnieniem wszystkich skrytych marzeń wielu studentek, ale też jest wszystkim tym, przed czym swoje córki ostrzegają rodzice. Spotkanie z Hardinem jest jak tornado w spokojnym życiu Tessy. W dziewczynie budzą się emocje i uczucia, o które wcześniej się nie podejrzewała. Hardin sprawia, że Tessa robi się „dzika”.
Niespodziewany wybuch namiętności dla Tessy okaże się być nie tylko wyzwoleniem i czymś zupełnie nowym, ale też siłą, która zburzy cały dotychczasowy spokój i idealny plan na życie.
Czy będzie warto?

Nie napiszę Wam, czy ten komiks jest odwzorowaniem książki, bo tej nie znam. Podobnie jak film nie znalazł się na mojej liście obejrzanych ekranizacji. Moja opinia będzie dotyczyć tylko i wyłącznie komiksu. Jego historii, kreski i ogólnego wyglądu.

Wydawnictwo Niegrzeczne Książki poszło w oryginalną okładkę powieści graficznej, za to stawiam duży plus. Kreska w środku przypomina tę z okładki. Jest dość prosta, nie ma w niej nic specjalnego, co sprawiłoby, że zatrzymywałabym się dłużej na danych rysunkach. To po prostu komiks, który raczej służyć ma dopełnieniu historii Hardina i Tessy dla prawdziwych fanów Anny Todd.

Nie znam książki, choć wiele skrajnych opinii słyszałam o tej historii miłosnej. Nie widziałam też filmu, ponieważ nie jestem fanem siedzenia przed ekranem. Komiks „After” to skrócona graficzna historia opowieści Tessy i Hardina. Przyznam, że sam komiks jest bardzo dobrze wykonany, a jego fabuła także jest całkiem ciekawa, choć dość prosta. Niestety mimo przyjemnie spędzonego czasu przy tej historii nie zostałam nim kupiona. Niestety Anna Todd nie zainteresowała mnie na tyle, abym kontynuowała powieść graficzną i nadal, do ksiażki i filmu nie zamierzam podejść.

ALE! Nie zrozumcie mnie źle. Nie jest to komiks, który odradzam. Dla fanów autorki i historii Hardina i Tessy jest to świetne dopełnienie całej opowieści, po które naprawdę warto sięgnąć. Dla nowych czytelników autorki jest to komiks, który może zachęcić do sięgnięcia po więcej, ale też znajdzie się grupa, której nie przekona i tutaj mogę się podpisać.

„After. Powieść graficzna” to komiks, który stanowi szybkie przypomnienie w skróconej wersji początków Hardina i Tessy. Powieść graficzna będzie dobrym prezentem dla fana serii i filmu. Troszkę żałuję, że nie mamy tutaj twardej oprawy, która uszlachetniłaby całość wydania, ale nie jest to duży minus. Jeżeli czytaliście „After” to tę pozycję także powinniście mieć na swoich półkach.

copyright © . all rights reserved. designed by Color and Code

grid layout coding by helpblogger.com